Doradczynie zachęcały uczniów do korzystania z poradnictwa zawodowego aby mogli określić własne predyspozycje i zainteresowania zawodowe, wzmocnić poczucie własnych kompetencji, określić cele zawodowe – przygotować własny projekt zawodowy w postaci planu działania, przygotować się do bycia samodzielnym w rozwiązywaniu problemów związanych z poszukiwaniem zatrudnienia.
Rozmowy dotyczyły także wyborów zawodowych, tworzenia ścieżki edukacyjnej , zawodów przyszłości uwarunkowań jakie panują na rynku pracy.
𝗝𝗮𝗸 𝗱𝗼𝗯𝗿𝘇𝗲 𝘇𝗮𝗽𝗹𝗮𝗻𝗼𝘄𝗮𝗰́ 𝘀𝘄𝗼𝗷𝗮̨ 𝗽𝗿𝘇𝘆𝘀𝘇ł𝗼𝘀́𝗰́ 𝘇𝗮𝘄𝗼𝗱𝗼𝘄𝗮̨, 𝗰𝘇𝘆𝗺 𝘀𝗶𝗲̨ 𝗸𝗶𝗲𝗿𝗼𝘄𝗮𝗰́ 𝘄 𝗽𝗼𝗱𝗲𝗷𝗺𝗼𝘄𝗮𝗻𝗶𝘂 𝘄𝗮𝘇̇𝗻𝘆𝗰𝗵 𝗱𝗲𝗰𝘆𝘇𝗷𝗶?











